donderdag 27 maart 2014

Gijs Verheij bij zijn afscheid Koninklijk onderscheiden

Bij zijn afscheid als raadslid voor D66 ontving Gijs Verheij woensdagavond 26 maart jl. een Koninklijke onderscheiding. Hij is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau. Gijs was zeventien jaar actief in de gemeenteraad van Rijswijk. Hij was raadslid van 1995 tot 1998 en van 2002 tot 2014.

Naast Gijs nam ook Nicole Dierdorp afscheid van de raad. Nicole was raadslid van 2010 tot 2014 en zal het voorzitterschap vanD66 Rijswijk overnemen van Mark Storm die op donderdag 27 maart samen met Constantijn Dolmans, Marthe Stallenberg en Martine Koopmans wordt geïnstalleerd.

Verder vertrokken dhr. C.J.J. Bos (VVD), dhr. J.W. Brak (CDA), dhr. A.H. Buddingh (VVD), mevr. M.L.C.L. Grimberg – Visser (CDA), dhr. N.M.W. de Haaij (VVD), dhr. A.M. Henskens (VVD), dhr. R.D. Hompe (OR), dhr. M.J.A. de Ruijter (OR), dhr. J. Sintemaartensdijk (OR), dhr. E. van der Veer (PvdA), dhr. J.P. Verhoef (OR), dhr. C. Yilmaz (fractie Yilmaz).